selamat datang

Tuesday 22 November 2011

MAJLIS HARI LAHIR PRASEKOLAH NUR IMAN 2011

LAPORAN MAJLIS HARI LAHIR PRASEKOLAH NUR IMAN 2011

HARI                      : JUMAAT
TARIKH                : 24.06.2011
MASA                   : 10.00 PAGI – 11.30 PAGI
TEMPAT               : PRASEKOLAH NUR IMAN

                Sebelum kelas bermula pada pukul 7.30 pagi, murid bekerjasama dengan guru dan PPM menghias kelas dengan belon dan reben hari lahir. Pembelajaran diteruskan seperti biasa sehingga pukul 10.00 pagi. Majlis diteruskan dengan sesi bergambar bersama murid, guru dan PPM. Terdapat seorang murid yang tidak dapat menghadirkan diri pada majlis ini iaitu Muhammad Nurikhwan.
                Pada pukul 10.15 pagi, murid berkumpul di ruangan makan untuk jamuan makan. Murid dijamu dengan nasi ayam, buah-buahan dan minuman. Setelah selesai makan, majlis beralih pula ke sesi memotong kek hari lahir. Murid kelihatan seronok dapat menyanyikan lagu hari lahir, meniup lilin dan memotong kek bersama-sama.
                Tentatif program diteruskan dengan aktiviti permainan seperti pertandingan menanduk belon paling lama dan miniup belon paling besar. Sebelum pulang murid dibekalkan dengan topi hari lahir, belon, bekalan makanan dan hadiah hari lahir.
                Program ini berjaya mencapai objektif dan matlamat yang diharapkan. Diharapkan pada tahun hadapan ianya akan lebih meriah lagi.











No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.